Jó dolgozni Japánban!??

Elsősorban, hogy ne kelljen egy nap mindenkinek mindent elmesélnem!

Friss topikok

  • ViriVirg: jaj nagyon nagyon örülök hogy tetszik (^w^) (2013.10.29. 23:52) Első munkanapom meg hasonlók
  • ViriVirg: Jaj de jó :) örülök hogy tetszett.. Sajnalom de nem volt túl sok időm tovabb irni pedig volt mit..... (2013.10.29. 23:44) Megint Japánban (VIRÁG)
  • lifelike: Folytatas???? (2013.06.16. 00:03) Gomen........
  • ViriVirg: ügyes vagy anyu :D d jövőre csak én írok XD najó írhatsz egy kicsit te is :) (2013.06.05. 11:15) Okaasan is Japánban!
  • Gedus: Hali. Örülök hogy újra él a blog, szeretem olvasgatni, várom a további írásokat. Balázs. (2012.08.07. 22:45) Újra él a blog!

Linkblog

HTML

 971140_10200902299832291_670122130_n.jpg

Eső és hideg víz

2010.12.30. 03:55 Korben Dallas

Nah, ennyit a hóról.

Már vagy három napja esik az eső. Ha nem lenne az egész város alulról becsövezve, már úszva közlekednénk. De hála a remek és precíz csatornázásnak, mindenhonnan és mindenhová tűnik el az olvadó latyak az utakról.

Szóval megint unalom. Suli nincs, csak a napi monoton főzés, gyereknevelés, „hóesésvárás”. Mert a közeli sípályán hiába van hó, esőben snowboardozni nem a legkellemesebb.

Azt nem is meséltem, jó múltkorában olyan vihar tört rám hazafelé, hogy a kicsikocsinkat majdnem kifújta a kezemből. Csak úgy rángatta. De olyan hirtelen jött, hogy fel sem tudtam fogni. Egyik pillanatban nyugodtan autókázom, a másikban meg mintha valaki oldalról meglökné a Hondát…….hát kicsit megijedtem. Pedig ez itt elég gyakori. Jó kis hideg felhőszakadás.

De nem annyira, mint a lakásban a csapvíz. ÉN MÉG ILYET SOHA, DE SOHA NEM TAPASZTALTAM!!!!!

Ha valaki azt mondja otthon, ááááá az semmi, nálunk is baromi hideg a csapvíz, az nem tudja még, mi is a hideg.

Kezdjük ott, hogy nincsenek szigetelve a kinti csövek, mivel errefelé nagy mínuszok nincsenek. Nagyok nincsenek…de kicsik igen! No már most!

Pont annyira vannak leásva a vízvezetékek, hogy még ne fagyjon el, de túlzásba nem viszik. Eredmény: gyakorlatilag és SZÓ szerint a mosogatónál NEM tudom a hideg víz alá tartani a kezem, mert (múltkor megmértem) 3 másodperc után már fizikailag annyira fájt, hogy nem lehetett elviselni. ISZONYATOS!!!!! Inni lehet, persze, hisz aki szereti a jeges italokat, annak kifejezetten élvezetes. Én a magam részéről szeretem, de csak lassan kortyolgatva.

A fürdőben valamivel jobb. De a konyhában  !!!!!!! Szóval amíg nem voltam még itt kint, Ákos mondogatta, hogy milyen hideg a víz. De amit akkor elképzeltem, az semmi a valósághoz képest! Kb olyan, mintha a csapból jégkockák potyognának. Iszonyúúúú!!!!

Na de megyek, ma nincs ihletem……..

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://japanmelo.blog.hu/api/trackback/id/tr122547413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

moflicica 2011.01.08. 10:52:21

Szia!

Nagyon tetszik a blogod, ma akadtam rá amikor japán kerteket nézegettem.
Regisztráltam az oldalra és már alig várom, hogy olvashassam a következőt.

moflicica

Korben Dallas 2011.01.08. 17:40:03

@moflicica: Szia!Köszi,örülök hogy tetszik. Összeszedem magam és fotózok téli kerteket is, ha érdekel. Amúgy is rég raktam fel képeket.

moflicica 2011.01.23. 22:33:21

@Korben Dallas: Szia! Persze, hogy érdekelnek a téli kertes képek. Egyépként más képek is, ha vannak vagy ha lesznek.
süti beállítások módosítása