Jó dolgozni Japánban!??

Elsősorban, hogy ne kelljen egy nap mindenkinek mindent elmesélnem!

Friss topikok

  • ViriVirg: jaj nagyon nagyon örülök hogy tetszik (^w^) (2013.10.29. 23:52) Első munkanapom meg hasonlók
  • ViriVirg: Jaj de jó :) örülök hogy tetszett.. Sajnalom de nem volt túl sok időm tovabb irni pedig volt mit..... (2013.10.29. 23:44) Megint Japánban (VIRÁG)
  • lifelike: Folytatas???? (2013.06.16. 00:03) Gomen........
  • ViriVirg: ügyes vagy anyu :D d jövőre csak én írok XD najó írhatsz egy kicsit te is :) (2013.06.05. 11:15) Okaasan is Japánban!
  • Gedus: Hali. Örülök hogy újra él a blog, szeretem olvasgatni, várom a további írásokat. Balázs. (2012.08.07. 22:45) Újra él a blog!

Linkblog

HTML

 971140_10200902299832291_670122130_n.jpg

Van még mit tanulni

2011.03.02. 04:36 Korben Dallas

Felcsaptam meteorológusnak , hehe…

Szóval…ma is esik az eső, sőt! Volt egy kis havazás is. Hát mit mondjak. Elfogyott a mézesmadzag….

A minap ismételt látogatást tettünk egy műszaki áruházban.

És csodát láttam, megint.

Azt talán még nem említettem, hogy japánban nagyon elterjedt a nagyobb boltoknál, láncoknál az u.n. törzsvásárlói kártya. Az én pénztárcám is tele van velük.

Tudom, otthon is van, de vajon mégis miért nem érdekelt engem soha?

A válasz roppant egyszerű.

1.      Mert macerás hozzájutni.

2.      A kedvezmény amit ad, nevetséges.

3.      Ha mégis tudnék vásárolni annyit, hogy úgy döntök, azt a kis alamizsnát beváltom, az elkövetkező lépések talán még bonyolultabbak, mint a kártya megszerzése, illetve mire megkapnám, már tuti el is felejtem, ez mi is volt.

Ellenben a felkelő nap országában hogy is működik? „Emígyen” :

1.      A pénztárnál lehet hozzájutni, kb annyi idő alatt, amíg elrakod a visszajárót. Kell hozzá a neved , címed, aztán a pénztárgép melletti kis masina már löki is ki a kezedbe J

2.      Minden vásárlásnál oda kell adni, amit aztán a  pénztáros behelyez a fent említett kártyaköpő-falóban és még pontocskákat is potyogtat a memóriájába.

3.      Amint elérsz egy bizonyos értéket, a következő vásárlásodnál egyszerűen levon valamennyi yen-t (ez bolttól függ ) és ennyivel lesz kevesebb a blokkod alján szereplő végösszeg.

4.      Ez olyan sűrűn fordul elő, hogy már számtalanszor kaptam kedvezményt. Elhihetitek, nem vásárolom fel a bolti készletet minden nap!!!!

5.      Néhány üzletnél ,ezen felül,  ez a kis „okoskakártya” tud ám mást is!!! Ha naponta egyszer megetetsz vele egy szerencse-automatát, ott is nyerhetsz rá pontokat.

Hát azért így már kicsit vonzóbb a dolog nem?

Van úgy, hogy csak azért megyünk be a 100ezer Volt-ba, hogy nyerjünk pontokat…És ha már ott vagyunk, körül is nézünk…..És ha már körülnézünk és van pénzünk, veszünk is valamit, ami pont kell……na hát így működik a jó és hatásos marketing itt.

Jah, majdnem elfelejtettem….amitől sokkot kaptam, de annyira, hogy csodálkozni is elfelejtettem.

Éppen próbáltuk szóra bírni az egyik ilyen automatát, amikor a mellettünk lévő géphez odasuhant egy hazafi, a kezében lévő telefon kijelzőjét hozzáérintette a masina egy pontjához, minek hatására amaz lelkendező táncba kezdett (oké, csak a képernyője), majd mielőtt még megállapodhatott volna egy „nyertél-nem nyertél-ennyit nyertél..stb…” feliratnál, a hölgy amilyen gyorsan érkezett, úgy is távozott a helyszínről.

Én a sokktól elfehéredve néztem és vártam, hogy most akkor mi lesz? Nyer? Nem nyer? Mennyit? Ellenben őt, úgy nézett ki, baromira nem érdekli. Hehe…dehogy nem… Mikor is végre meg tudtam mozdulni és utána néztem, láttam a telefonján matat. Esküszöm!!! Ez frankón ráküldi a telefonjára, hogy mi a pálya!!!!

Oké….a purikura megy a mobilra, ha akarod…… parkolni is parkolhatsz így (nincs sms, nincs telefonálgatás, csak érintés)……tévézel a mobilodon…de még ez is???!!!!!!!

És még mi mindent nem láthattam még!!!!!!!!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://japanmelo.blog.hu/api/trackback/id/tr962703122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása