Jó dolgozni Japánban!??

Elsősorban, hogy ne kelljen egy nap mindenkinek mindent elmesélnem!

Friss topikok

  • ViriVirg: jaj nagyon nagyon örülök hogy tetszik (^w^) (2013.10.29. 23:52) Első munkanapom meg hasonlók
  • ViriVirg: Jaj de jó :) örülök hogy tetszett.. Sajnalom de nem volt túl sok időm tovabb irni pedig volt mit..... (2013.10.29. 23:44) Megint Japánban (VIRÁG)
  • lifelike: Folytatas???? (2013.06.16. 00:03) Gomen........
  • ViriVirg: ügyes vagy anyu :D d jövőre csak én írok XD najó írhatsz egy kicsit te is :) (2013.06.05. 11:15) Okaasan is Japánban!
  • Gedus: Hali. Örülök hogy újra él a blog, szeretem olvasgatni, várom a további írásokat. Balázs. (2012.08.07. 22:45) Újra él a blog!

Linkblog

HTML

 971140_10200902299832291_670122130_n.jpg

Megint Japánban (VIRÁG)

2013.07.11. 01:57 Korben Dallas

Hát hol is kezdjem...

Úgy döntöttem, idén is átúszom dolgozni a másik otthonomba.
Kezdjük szerintem az "úszással"....ehelyett inkább a repülőt választottam.
Nekem szokásom minden repülő úton máshogy csinálni mindent, mert eddig folyton szarul ment....nem voltam valami fényesen.
Nem mintha a repülés nem lenne jó, (nem akarom megijeszteni azokat, akik még nem repültek) csak annyi a problem, hogy a repülős kajánál jobban semmit sem utálok. Így hát azalatt a sok utazás alatt szinte nem ettem semmit.....PERSZE hogy rosszul lettem!
De ezen az utazáson sikerült ezt elkerülnöm! (YESSSS!!) Ettem egy kicsit abból a dologból, amit "ételnek" csúfolnak, és azon kívül TUC-on meg kekszeken éltem. Nem volt olyan rossz....

Tehát.
A Ferihegyen elbúcsúztam imádott bátyómtól, majd mentünk csekkolni (Ja, és csak úgy hozzátenném, Magyarországtól Komatsu-ig mindent egyedül intéztem, anyu csak kísérő volt, Ő csak úgy ott létezett mellettem.)
Szóval repülés Frankfurtba! Nem volt nagy szám. Sikerült megközelítenem azt az országot, amit a legkevésbé bírok. Már a fejem is fájt a végén a német köpködős nyelvtől.
A gép, miután leszállt, gurult még vagy fél órán át, majd állt még vagy negyed órát (mert vártuk a buszt).
Így rohannunk kellett a repülőtéren.
A másik gép még háromnegyed órát várt, hogy elinduljon. Oké......12 órás repülő úton csak 6 órát aludtam, és anyu és a mellettem ülő ember a Batman-t nézte és bármikor kinyitottam a szemem, épp Joker vigyorgott az arcomba.
Szóval leszálltunk a Naritán.(Csak úgy mellesleg még mindig én csináltam mindent:) )
Még két órás busz a Hanedára! A buszjegy vételénél anyu már a haját tépte, hogy én miért akarok amerikai turistásat játszani, amikor ha megkérdezném japánul, akkor az menne és a választ is megérteném.
A Hanedán már anyu kedvéért Japánul kértem eligazítást. Majd 1 óra út Komatsuba....

És végre!!!! Azt hittem, sosem érek oda.IMG_5590.JPG
(Ezt a képet én csináltam az előttem ülő német kislányról..szép :))

Ahogy kiértünk, apu várt ránk mosolyogva, tárt karokkal, mint a filmekben.....JA PERSZE.....még mit nem?!
Ott ült a sok Japán között és  telefonját nyomkodta. -.-" Igen.....az én apám.
Majd beültem mellé, mint egy idegen, hátha arra felkapja a fejét, hogy van ott valaki....na azé'!
Szépen hazavezettünk és beértünk a házba...most nem volt semmi érzésem, csak hogy "jajj de jó, végre itthon!".

Majd bevágtam egy nagy adag tésztát, oszt off....anyu is, én is...off.. 
Apu hazaért a munkából (mert neki aznap még vissza kellett mennie). Azt látta, hogy anyu konkrétan a földön alszik, én meg tuti valami retardált módon a kanapén feküdtem. Szép látvány lehetett. Másnap még nem mentem dolgozni, csak az egyenruháért mentünk be. De következő nap már munka!!
Bementünk 8:30-ra (Majd 9-re fogok járni, mint tavaly), bemutatkoztam az újaknak. Nem hittem volna, hogy páran annyira örülnek nekem, hogy meg is ölelnek(!!!) Woow!!IMG_5656.JPG

Na de most jön a vicces rész.
Már onesan lettem. Annyit jelent, hogy nővér...
Azért mert az egy év alatt változtam egy nagyot és magasabb is lettem.
Így hát a vevők "oneesan"-nak hívnak. ><

(Ja, csak hogyha nem lenne világos, a munkám még mindig ugyanaz, ugyanakkor kezdek és végzek)

Visszatérve. Egy lényeges dolog!
A Bamba Masako elment!! Ne ijedjetek meg...csak kirúgták.
Banzaiii!! (most legalább nem kell nevelnem senkit ...)
Ő volt a tavalyi munkatársam akit az "Első munkanapom meg hasonlók" c. bejegyzésben le is irtam hogy mennyire sok a gond vele.
Bár nem csodálom hogy kirúgták. 1. senki sem birta (de ez nem ok, csak úgy mondom) 2. cigizett a wc-ben 3.folyton elment valahova, sosem volt a helyén ...és piás volt.

Most új munkatársam van, egy idősebb nő, nagyon kedves, csak elfelejti hogy tavaly amikor ő még nem volt, én már akkor dolgoztam a Garasu Kan fagyizójában....tehát TUDOM minek hol a helye!DSC_0763.JPG

A Hirayama  tavaly óta semmit sem változott. Még mindig nagyon bírom, nagyon vicces, az "ó máj gád" szövege, és még mindig csak egy kicsi kell hogy össze nőjön a szemöldöke. De egy hatalmas fazon!

A munkahelyem röviden ennyi. Még!
(Ha lesz valami akkor írok!)

Konkrétan 2 napot voltam dolgozni, mert a hétfő, kedd szabadnap volt.

Így elmentünk hárman a Kenrokuen Gardenbe.
Gyönyörű japán stílusú kert/park, hatalmas volt, szép tavakkal és kő szobrokkal és....turistákkal.
Az idő elviselhetetlen meleg volt . De igazából én már hozzászoktam, de anyu nem. Konkrétan árnyékról árnyékra pattogott mint egy kis bakkecske.1010845_537733162954956_1100774271_n.jpg
382551_10200902192549609_612491048_n.jpg
971140_10200902299832291_670122130_n.jpg
999475_10200902195149674_1102248410_n.jpg
1013140_10200902195589685_1552558426_n.jpg
970241_10200902299072272_801226511_n.jpg

A nagy melegben miközben sétáltunk, megálltunk egy kis fagyis bódénál, jégkását venni. (csak én ettem)Az eladókkal jót dumáltunk, meglepődtek hogy tudunk japánul. A szokásos téma..honnan jöttünk?miért vagyunk itt? de fiatal az anyuka!!!........Összeszámolni sem tudom hogy hány idegen japán tudja hogy hol születtünk.

Egyszer csak egy ürge aki épp fotózta a tájat, megkérdezte hogy nem állnánk e neki modellt mert ő a Hokkoku Shinbun (újság) fotósa. Mi meglepődtünk, de mondtuk hogy persze nyugodtan.     A kis celeb család..:D
Mivel modellkedtünk vett nekünk még egy jégkását. Hejj dejófej!!
Mondta hogy csak beszélgessünk és együk a jégkását.
Másnap már írt apu munkatársa hogy láttam a családot az újságban.
Aztán már a fél munkahely tudta...erre a Hinako(barátnőm) is tudta..woow!
Na egyből megvettük az újságot!
Az van alá írva hogy:  "tegnap Ishikawában az eddigi legmelegebb nap volt a nyáron, mivel ennyire meleg volt, sokan voltak a Kenrokuenben és egy külföldi család pedig élvezte a jégkását."..vagymi.IMG_5696_1.JPG

IMG_5697_1.JPG

Jelenleg a munkahelyemen írok lapra és majd átírom a gépre. Azért mert ma (7/10) szinte nem is jött vásárló.IMG_5698.JPG

Eddig ma az össz. keresetünk 2000 yen volt, úgy hogy 1 fagyi 300 yen...wow. Konkrétan annyira unatkoztam hogy a fagyit kóstolgattam sorban...de ez titok!! :D  IMG_5699.JPG

Lehet azért mert még suli van japánban. Itt a nyári szünet 7/21-től kezdődik. Szegények.

Ma délután találkoztam a Hinakoval és a Rikával (itteni barátnőim) és elmentünk egy sushi étterembe és purikurázni. (A purikura egy ilyen automatában készíthető fénykép amit ki lehet dekorálni és mindenféle van rajta, mint szem nagyító..stb.)
Most voltam először Sushi étteremben, sushit ettem de ez az étterem!! Fantasztikus! wáá! 
Húzni kell valami cetlit, várni és amikor hívják a sorszámod akkor megmondják hova ülj. Gyorsan megy, ahogy leültünk már mondták is!
Középen van egy futószalag ami megy körbe, és a szélén vannak az asztalok. Jön a kaja, ami tetszik azt leszeded tányérostul, és eszed. De ha nem jön olyan amit te akarsz, egy érintőképernyőn rendelhetsz, és az is ott lesz a futószalagon úgy hogy "rendelt". Hát hatalmas!IMG_5707.JPG
IMG_5702.JPG
IMG_5705.JPG
IMG_5704.JPG
IMG_5710.JPG
IMG_5713.JPG
IMG_5712.JPG

Még ide a végére becsúsztatok egy képet. A boltban láttam 4 literes Whisky műanyag palackban!
WÁÁ!!
1045248_537878046273801_568165613_n.jpg

Remélem nem zavaró hogy ilyen részletes a beszámolóm, csak szeretném átadni az olvasónak a látottakat!
Majd még írok! Vagyis megpróbálom!


 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://japanmelo.blog.hu/api/trackback/id/tr695398643

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ViriVirg 2013.10.29. 23:44:29

Jaj de jó :) örülök hogy tetszett..
Sajnalom de nem volt túl sok időm tovabb irni pedig volt mit..mindig csak gyűltek a történtek, a végén annyi lett hogy nem volt energiám leirni...de jövőre újra irok :)))
Virág
(de kitudja lehet leirom ennek a folytatását..tény hogy nem vagyok ott de megpróbálom :) )
süti beállítások módosítása