Jó dolgozni Japánban!??

Elsősorban, hogy ne kelljen egy nap mindenkinek mindent elmesélnem!

Friss topikok

  • ViriVirg: jaj nagyon nagyon örülök hogy tetszik (^w^) (2013.10.29. 23:52) Első munkanapom meg hasonlók
  • ViriVirg: Jaj de jó :) örülök hogy tetszett.. Sajnalom de nem volt túl sok időm tovabb irni pedig volt mit..... (2013.10.29. 23:44) Megint Japánban (VIRÁG)
  • lifelike: Folytatas???? (2013.06.16. 00:03) Gomen........
  • ViriVirg: ügyes vagy anyu :D d jövőre csak én írok XD najó írhatsz egy kicsit te is :) (2013.06.05. 11:15) Okaasan is Japánban!
  • Gedus: Hali. Örülök hogy újra él a blog, szeretem olvasgatni, várom a további írásokat. Balázs. (2012.08.07. 22:45) Újra él a blog!

Linkblog

HTML

 971140_10200902299832291_670122130_n.jpg

A hó meg én :)

2011.02.16. 01:10 Korben Dallas

Hát végre megerőltettem magam és újra itt vagyok.

Történt egy-két említésre méltó dolog, szépen, sorjában elmesélem.

Talán az egyik legviccesebb: úgy 4 héttel ezelőtt kb. két héten keresztül egyfolytában esett a hó. Én még ennyi havat egy városban soha nem láttam.

Természetesen nem hagytuk ki és leányzómmal meg Írisszel (a magyar „cserediáklány”, akiről már meséltem egyszer), megnéztük egy kicsit közelebbről is.

Hát mit is mondjak, másnap izomlázam volt csak attól, hogy megpróbáltunk átgyalogolni a parkon. Ha azt mondom, hogy csípőig ért a hó, nem túlzok. Itt egy kép arról, miképpen nyeli el a nagy hószörny Íriszt!

Meg itt néhány arról, hogy az utakat és a kerteket sem kímélte….

Na itt valahol autók vannak….ez az autókereskedés sem adott el két hétig egy szem kocsit sem :D

Ezt meg még a havazás elején készítettem…a modern japán házak egy példánya…beleszerettem…

Más:

Engem is elért jó múltkorában a kórság. Megpróbálom szemléletesen, de nem túl véresen leírni…muhaahahahahaaaaa

Tehát.

Egyik este arra keltem, hogy mennem kell  wc-re, mert már a kisdolog nagyon feszíti mindenemet. Hát megtettem, amit kellett, aminek következtében olyan fájdalom hasított belém alhas-, és altájon, hogy azt hittem úgy maradok.

Ezek után az éjszaka maga volt a rémálom. „Odaseneki”!!!! Felfáztam, kibírom, elmúlik, ERŐS VAGYOK, mint az acééél! (Még jó, hogy pár nappal azelőtt nagy mellénnyel fröcsögtem Ákosnak , ééén még sohadesoha nem fáztam fel, mert ééééééén makk egészséges és kőőőőőszikla vagyok…)

Valahogy elaludtam és reggel úgy keltem, hogy minden ok, nem fáj. Na ugye!!! Mondtam…kőszikla, acél!! Irány a reggeli ürítés. Aha….kisdolog, belehasít….na és színe…SÖTÉTBARNA… Jesszus….Kőszikla omlik, acél hasad.

Röviden….azt még megvártam, míg Ákos hazaér munkából és iszkiri az ügyeletre. Ez már nem csak egy egyszerű kis megfázás. Valami nyamvadt kis kórság rakott fészket pont az én lufimban L

Hétvége lévén csak a sürgősségi ügyelet volt elérhető. Nem sok jóra számítottam. Ügyelet…max. adnak valami bogyót és majd hétfőn vissza kell mennem kivizsgálásra.

Persze megint óriásit tévedtem.

Már a várószobában megmérték , hogy van –e lázam. Alaposan kikérdeztek, mi a panaszom.

Majd egy hosszabb ücsörgés után a kezembe nyomtak egy vastagabb papír poharat vizeletminta céljából, amire már rá volt nyomtatva a nevem. Elvégeztem a dolgom, odaadtam és vártam. Kb. 10 percet, mert ennyi idő alatt meg is volt az eredmény. Na mindehhez amit leírtam, a wc-n kívül sehová nem kellett elmennem. Gyakorlatilag kiszaladgáltak hozzám a váróba. Az ápolók is, meg egy orvos is. Nem én vonszoltam magam végig a folyosókon, én, aki amúgy sem érzi magát valami fényesen! Hanem az egészségügyi dolgozók, akik azért voltak ott, hogy segítsék és gyógyítsák az arra rászorultakat. Itt ezért nem szorul annyira össze az ember gyomra, ha orvoshoz kell mennie.

Tehát felgyorsítva…behívtak, az orvos már kész volt a diagnózissal,(fincsi kis húgyúti fertőzés)  de azért még megnyomogatta  a hasamat, meghallgatott, még egyszer kikérdezett és kiírta a gyógyszert. Amiért természetesen nem kellett elmennem sehová, mert az ottani gyógyszerész kihozta a váróba, amit a kórház recepciójánál csak ki kellett fizetnem.

Nah…ez egy állami intézet volt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://japanmelo.blog.hu/api/trackback/id/tr182664407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása