Eszembe jutott, hogy arról talán még nem is beszéltem, hogy hogyan is van egymással a divat és Japán.
Azt hiszem, azzal nem árulok el újdonságot, ha azt mondom, erősen az élbolyba tartozik.
Persze választék is van bőven . Kinek mi a stílusa. Az egyszerűtől kezdve egészen az extrém cicababásig minden van. És érdekes módon az emberek valahogy igényesen és az alkatukhoz megfelelően viselik is.
Pont ezért nem is értettem, miért nem találok végre egy normális csípőgatyát?!
Na hát el kellett telnie egy kis időnek, mire rájöttem.
Kiment a divatból …..
Aztán kicsit utána lapoztam a neten és lőn!!!! Valóban….itt és más, nálunk kissé jobban bevállalós nemzetnél már egyenesen ciki számba megy.
Mondjuk szerintem azért igencsak el kéne gondolkoznunk még nekünk is azon, hogy ha egyszer a csípőnk felett ott ragyog és lötyög egy szép, vaskos kis zsirkarika, talán nem kéne annyira erőltetni…még ha a szomszéd Dzenifer is simán felveszi…..
Ami még érdekes, hogy mennyire más márkák számítanak Japánban „A” márkának.
A Converse, Adidas, Nike, Puma, Gap stb…. neves cégek nem hiszem, hogy innen szerzik be a nagy lóvét.
Gyakorlatilag ezeket teljesen átlagos áron lehet megkapni.
Ellenben találkoztam olyan nevekkel, amikről még csak kósza emlékeim sincsenek, azonban az összeg amibe kerülnek, veri a csillagos eget.
Aztán itt van még a cipők esete.
Ez viszont számomra maga a rejtély.
Teljesen másodlagos téma…de most komolyan. Sokan csak papucsban rohangálnak még télen is. Jó-jó bélelt papucsban, de akkor is ….
Aztán rendszeres a minimum egy számmal nagyobb szandál, cipő. Teljesen normálisnak számít, hogy ha nincs a megfelelő méretben a hőn áhított cipő, oda se neki!!! Megveszik a kicsit nagyobbat.
Pedig milyen szandik, csizmák kacsingatnak rám a polcokról…gyereeeee..vegyééél meeeeeg!!! Jajajajaj!!!!!
Érthetetlen.
Én állandóan az akciókat lesem. Mindig okoznak valami meglepetést.
Múltkor egy ruhaboltban a következőnek voltam tanúja.
Ez emberek válogattak, nézelődtek. Eközben az eladótérben egy eladó szaladgált kis cédulákkal a kezében és a vásárlók között osztogatta kb. ezzel a szöveggel:
Ha kiválasztasz valamit és odahozod a pulthoz akkor, amikor megszólal egy jellegzetes zene a hangszórókból, akkor kapsz rá 30 % kedvezményt. De csak akkor és csak addig, amíg a zene szól. És tényleg. Zene…vásárlók kapkodó keze…fizetés....kedvezmény…zene elhallgat. Aztán pár perc múlva újra eladó szaladgál…..új cetli osztogatás…stb…stb…
Hát ez mekkora ötlet!!!!!!!!!! Így kell ezt!! És persze nem 5 %, mondanom sem kell.