Jó dolgozni Japánban!??

Elsősorban, hogy ne kelljen egy nap mindenkinek mindent elmesélnem!

Friss topikok

  • ViriVirg: jaj nagyon nagyon örülök hogy tetszik (^w^) (2013.10.29. 23:52) Első munkanapom meg hasonlók
  • ViriVirg: Jaj de jó :) örülök hogy tetszett.. Sajnalom de nem volt túl sok időm tovabb irni pedig volt mit..... (2013.10.29. 23:44) Megint Japánban (VIRÁG)
  • lifelike: Folytatas???? (2013.06.16. 00:03) Gomen........
  • ViriVirg: ügyes vagy anyu :D d jövőre csak én írok XD najó írhatsz egy kicsit te is :) (2013.06.05. 11:15) Okaasan is Japánban!
  • Gedus: Hali. Örülök hogy újra él a blog, szeretem olvasgatni, várom a további írásokat. Balázs. (2012.08.07. 22:45) Újra él a blog!

Linkblog

HTML

 971140_10200902299832291_670122130_n.jpg

Fogorvos...szeretem....

2010.11.12. 02:24 Korben Dallas

Na itt..eltelt egy kis idő ..hihi..

Közeleg a tél. A Hakusan teteje havas . Juhééééé!!!! Végre valami kis izgalom ..

Teljes a karácsonyi láz. Tegnap mikulásos fülbevalót kellett csinálnom a lányomnak gyöngyből. Most ilyenje van.

Hol fűtünk, hol nem. Tegnap sütött a nap, ma szakad az eső. Pár napja meg leszakadt az ég.

Itt a téli monszun ideje. Jah. Mert itt Japánban a téli monszun is hoz csapadékot. Na de milyet! Csatolok egy kis ízelítőt :D

 

 

De a lényeg.

Fogorvoshoz járok. Az egyetlen koronám szabadságra vágyott és meg akart válni tőlem. Hagytam. Sőt, kerestünk neki segítséget is.J

Így Ákos elvitt egy magánrendelőbe. Persze sikítani volt kedvem, mert hogy MAGÁN, de főképp hogy FOGorvos!!! Inkább szülök hüvelyi úton hármas ikreket, mint hogy kinyissam a számat egy FOGdokinak.

De hát a kényszer nagy úr…..kinyitottam….főként a meglepetéstől. Úgy is maradt.

Olyan a rendelő, mint bármelyik itteni. Kristálytiszta, szép, kényelmes stb…

Egy recepciós hölgy elveszi a kártyát stb.. Aztán leülsz és vársz. Persze csak addig, amíg el nem jön az az idő, amit megbeszéltetek telefonon. Ugyanis valahogy sikerül pontosan betartaniuk. (Bah…a már sokat emlegetett szervezőkészségük!)

Aztán jött a meglepi.

A rendelő egy helységes, ahol 3 fakk van kialakítva. Minden fakkban ugyanaz van. Szék, műszerek, számítógép, röntgen és tv, ha várnod kell mondjuk amíg elzsibbad a szád J

Es ezekben a fakkokban dolgozik egy orvos és egy asszisztens. Van úgy, hogy egyszerre két-három beteget kezelnek. Itt egy kis szuri, amíg zsibbad, séta a másikhoz ott egy kis ez meg az. Nagyon durva!

A röntgen volt a kedvencem. Első alkalommal csüccs a kezelőszékbe. Zúgás és a szék szépen lefektetett teljes vízszintbe. Az orvos gyakorlatilag a fejem alatt ült egy széken.

Letakarták a szememet és a mellkasomat egy nagyon puha türcsivel (Megemlíteném, nagyon jó. Nem kell kínosan elnézned, hogy ne az orvos arcát bámuld amíg turkál a szádban.)

Aztán belenézett a számba odahúzta valahonnan fentről a röntgent…klikk…majd elszámoltam kb 10-ig és hallottam, ahogy megjelent a számítógép monitorján a felvétel. Majd levette a fejemről a kendőt, és megmutatta. Aztán elővett egy könyvet és elmondta mi a baj, mint fog csinálni . Ja és hogy 5x kell majd visszajönnöm. Majd vissza a törölköző, fúrás-faragás-gyógyszer.

Csoda volt, ahogy dolgozott!!!!!! Isteni! Már kétszer voltam és még nem volt szükség injekcióra!!!!!!! Már majdnem szeretem …heheh…

Közben olyan dolgokat csinált és olyan géphangokat hallottam, hogy halvány lila elképzelésem sincs, mi a fenével dolgozott. Volt valami csipogós nyavaja is. Mint a fémdetektorok. Ahogy közelített valamihez, annál gyorsabban csipogott…kicsit ijesztő volt, de nem robbantam :D

Ja ..és ami még baromi jó volt, hogy közben nem kellett öblíteni és még csak le sem folyt a torkomon a trutyi. Az asszisztens állandóan szívta a lötyit számból. De mintha a nyálcsatornát is kitisztította volna, vagy mi..mert a számban bizonyos pontokat célzott meg, és addig szívta, amíg szerkentyű be nem puszilta teljesen belülről a nyálkahártyát. Először vicces volt meg csikis :De már megszoktam  és nagyon klafa!!!!!!!!!!

A végén, amikor kész voltam, csak oda kellett menni a recepcióshoz. Ő adja a számlát és a köv. időpontot.

És a számla: hát majdnem felröhögtem hangosan. Mivel van rendes biztosításunk, így annyit fizettem összesen a két alkalomért, mint amennyiből naponta bevásárolok az olcsóbbik kajaboltban. Kész!

Ma is megyek…már várom :D :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://japanmelo.blog.hu/api/trackback/id/tr912442977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása