Jó dolgozni Japánban!??

Elsősorban, hogy ne kelljen egy nap mindenkinek mindent elmesélnem!

Friss topikok

  • ViriVirg: jaj nagyon nagyon örülök hogy tetszik (^w^) (2013.10.29. 23:52) Első munkanapom meg hasonlók
  • ViriVirg: Jaj de jó :) örülök hogy tetszett.. Sajnalom de nem volt túl sok időm tovabb irni pedig volt mit..... (2013.10.29. 23:44) Megint Japánban (VIRÁG)
  • lifelike: Folytatas???? (2013.06.16. 00:03) Gomen........
  • ViriVirg: ügyes vagy anyu :D d jövőre csak én írok XD najó írhatsz egy kicsit te is :) (2013.06.05. 11:15) Okaasan is Japánban!
  • Gedus: Hali. Örülök hogy újra él a blog, szeretem olvasgatni, várom a további írásokat. Balázs. (2012.08.07. 22:45) Újra él a blog!

Linkblog

HTML

 971140_10200902299832291_670122130_n.jpg

Japánba megyek

2008.05.12. 11:48 Korben Dallas

2008.05.10.

 

Jelentem a mosás sikerült. Minden flottul ment, de azért a második adag ruhánál, a biztonság kedvéért kiválasztottam a nyaka koszos programot, hátha akkor nem tíz perc alatt üríti le a mosóporos vizet. Tévedés volt.
Ezek után mikor vége lett a programnak –ami nem volt több idő, mint egy bulvárújság kiolvasása- kiszedtem a ruháimat. A meglepetés feledhetetlen volt.
Két okból is:
1. A mosópor/gél “középre bele” módszer miatt van egy batikolt pólóm.
2. Mivel színeseket mostam, gondoltam a ruháim már úgysem fognak, ezért beteszem az itt vásárolt törölközőimet. Kár volt. Mindenem pöszmöszös lett, mert törölközőim úgy néz ki most vedlik le a téli “bundájukat”.
Nem tudom otthon a nej hogy csinálja, de nekem sikerült úgy felcsíptetnem a szárítóra a pólókat, hogy a válluknál kicsi hegyecske nőtt, amit ha nem sikerül eltüntetnem, olyan leszek mint Drakula, csak éppen neki a köpenye volt hegyes.
Ezek után úgy érzem, élmény lesz a vasalás.

Múltkori sétámból (nézzünk autókat) ki is felejtettem, hogy szóba elegyedett velem az egyik autókereskedő. Igen, ismét bebizonyosodott, hogy annyit tudnak angolul, mint az “átkosban” iskolába járó magyarok oroszul, magamat is beleértve. Pedig ők még szeretnének is tudni! Visszatérve, az ő angoljához viszonyítva én többet tudtam japánul.
És beindult az eszmecsere. Kérdezte itt lakom-e az apartmanházakban, milyen az idő Magyarországon, ott hol van a kormány (tudtommal még a helyén… hehe) ,és hogy milyen nyelven beszélünk? Azt hiszik aki fehér (juj… lerasszistáztam magamat!) ,az mind angolul beszél. Legjobban a téli és nyári időjárás közti különbségen lepődött meg, annak ellenére, hogy itt napok óta tíz-tizenöt fok van, pedig Komatsu már a mediterrán éghajlati övhöz tartozik, mivel Athén van Tokioval azonos szélességi körön. Én délebbre vagyok párszáz kilóméterrel. Elbúcsúztunk, mondtam pár hónap múlva többet tudok japánul, és könnyebb lesz.
Hazafelé még készítettem egy fotót, hogy egy benzinkút és egy autókerekedés között mi minden elfér:



Vége lett a hónapnak, mivel a cégnél (lehet másutt is) tizenegyedikétől tizedikéig számolják a hónapot, de sajna a fizetést meg 28.-án utalják. Ez csak most rossz, hogy másfél hónapot várnom kell, egyébként szerintem mindegy.

A következőkben, mindig új bejegyzést indítok, mert utálok annyit görgetni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://japanmelo.blog.hu/api/trackback/id/tr3464786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása