Jó dolgozni Japánban!??

Elsősorban, hogy ne kelljen egy nap mindenkinek mindent elmesélnem!

Friss topikok

  • ViriVirg: jaj nagyon nagyon örülök hogy tetszik (^w^) (2013.10.29. 23:52) Első munkanapom meg hasonlók
  • ViriVirg: Jaj de jó :) örülök hogy tetszett.. Sajnalom de nem volt túl sok időm tovabb irni pedig volt mit..... (2013.10.29. 23:44) Megint Japánban (VIRÁG)
  • lifelike: Folytatas???? (2013.06.16. 00:03) Gomen........
  • ViriVirg: ügyes vagy anyu :D d jövőre csak én írok XD najó írhatsz egy kicsit te is :) (2013.06.05. 11:15) Okaasan is Japánban!
  • Gedus: Hali. Örülök hogy újra él a blog, szeretem olvasgatni, várom a további írásokat. Balázs. (2012.08.07. 22:45) Újra él a blog!

Linkblog

HTML

 971140_10200902299832291_670122130_n.jpg

Nyertüüüünk...sajna nem a lottón :/

2010.11.13. 17:38 Korben Dallas

Pénteken megcsinálta a fogdoki bácsi a leendő fogam alapját.

Na akkor megkaptam az első szurikámat.

Persze nem az elején, hanem valamikor a művelet közepe táján. Miközben megint valami futurisztikus eszközzel varázsolgatott valamit a számban, halkan odasúgta, hogy ez most egy kicsit fájni fog. Na! Kiri! Összeszorítottam az öklömet, vettem egy nagy és mély lélegzetet és vártam a katasztrófát….és csak vártam…és vártam…és vártam. Nos,,,,az enyhe kis csípésen kívül gyakorlatilag csak azt éreztem, hogy valami más szerszám is ott matat a fogam helye körül. El is kezdtem gondolkodni, hogy most akkor jön a döfés, vagy nem jön…ez ugyanis nem lehetett az! Nekem most valami irtózatos testi-lelki traumán kellett volna átesnem!

Nos. Onnan tudtam meg, hogy ez bizony az volt, amikor megéreztem, hogy közvetlenül a tátongó űrben és körülötte nem érzek semmit. Nem ám az, hogy elzsibbadt volna az egész torkom, az arcom jobb fele és a nyelvem annyira, hogy mint egy döglött lazac, úgy lógna ki a számból élettelenűl….neeeem! Csak és kizárólag az a kb. 2 négyzetcentiméteres kis rész.

Úgyhogy majdnem halkan dúdolgatva vártam ki türelmesen a kezelés végét.

Jelenleg egy kicsit barnás színű kemény alap (a közepén valami fém „maggal”) várja  számban, hogy hófehér fogat varázsoljon belőle a kis ferde szemű Gandalf!!! (Drágaszáááááááááág!!!)

Más.

A 100ezer volt nevű műszaki áruházban jártunk ma este.  Vettünk is valamit már előre karácsonyra, hogy ne kelljen az uccsó pillanatban gondolkodni a gyerekek ajándékán, meg óriási akció is volt ma az egész üzletben, így gondoltuk miért ne. Láttuk a bejáratnál már, hogy kihelyeztek a parkolóba egy nyitott sátrat két szerencsekerékkel meg rengeteg ajándékkal. Mikor jöttünk kifelé, láttuk, hogy az előttünk araszoló egyik japán srác a blokkját lobogtatva siet ehhez a reklám-standhoz. Nosza, utána. Nekünk is van ám ilyen….hátha.

Oda is léptem, jól megforgattam éééés…..PIROS LABDAAAA! Nem hittem el. NYERTŰNK!!! Visszanyertük a blokkunkon szereplő ősszeg 10 %-át. Még meg is tapsolt az emberke . Hihi…….Nem volt nagy összeg, de olyan boldogok lettünk, hogy még jobban megszerettük ezt a boltot!! Otthon nem lehetne ilyeneket néha???? Elég vonzó, azt elhiheti mindenki. Ez itt rendszeres. Mindig van valahol, és olyankor az egész üzletben, vagy plasaban 20-30-40 akár 60 %-os leértékelések vannak. Függetlenül attól, ki mit árul benne, mindenkire vonatkozik. Gondolom az áruház meghirdet minden hónapban egy napot és azt minden tulajdonosnak be kell tartania. Sztem nem rossz!!!!!! De főleg az nem rossz, hogy nem 5%-al szúrják ki a vevők szemét. Én ezen otthon is betegre röhögtem magam.

Drága management! Most komolyan! 5%-? Neee mááááááár!!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://japanmelo.blog.hu/api/trackback/id/tr542446595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása