Jó dolgozni Japánban!??

Elsősorban, hogy ne kelljen egy nap mindenkinek mindent elmesélnem!

Friss topikok

  • ViriVirg: jaj nagyon nagyon örülök hogy tetszik (^w^) (2013.10.29. 23:52) Első munkanapom meg hasonlók
  • ViriVirg: Jaj de jó :) örülök hogy tetszett.. Sajnalom de nem volt túl sok időm tovabb irni pedig volt mit..... (2013.10.29. 23:44) Megint Japánban (VIRÁG)
  • lifelike: Folytatas???? (2013.06.16. 00:03) Gomen........
  • ViriVirg: ügyes vagy anyu :D d jövőre csak én írok XD najó írhatsz egy kicsit te is :) (2013.06.05. 11:15) Okaasan is Japánban!
  • Gedus: Hali. Örülök hogy újra él a blog, szeretem olvasgatni, várom a további írásokat. Balázs. (2012.08.07. 22:45) Újra él a blog!

Linkblog

HTML

 971140_10200902299832291_670122130_n.jpg

Nem baj.....önbizalmam töretlen .....

2010.10.14. 02:32 Korben Dallas

Ahogy ígértem, nincs „ jajj nekem 4”.

Szomorú megállapításra jutottam: a több évtizedes vezetési tapasztalatom és a Magyar hatóságok által kibocsájtott jogosítvány nem elegendő a Japán vezetői engedélyhez. A „könnyített” eljáráshoz.

Amikor azt hittem, hogy mindenben király vagyok és minden fasza kis tornamutatványt flottul megcsináltam, a Japánban létező de Európában nem használt közlekedési jelekkel tisztában vagyok, közölte velem az UTOLSÓ MEGMÉRETTETÉSEN egy kissé zavarban lévő, a szemembe nem néző „japánférfiember”, hogy minden oké, deeeeeeee………van az úton, ahol be lehet kanyarodni abbaaaaa a kis utcába, szóval  ooootttt egy kis jelecske (valami „T” forma), amire rámentem, és nem szabad. És elkezdte nekem mutogatni a papírján, hogy ez „ruru” (ez az angol rule –szabály akart lenni :(), sajnos ez is elég ahhoz, hogy DAME legyen. Ezzel két gond is van. Az első az, hogy ha  nem megyek rá és felette kanyarodom,akkor  nem lehet bekanyarodni, és nekimegyek a padkának, vagy alatta kanyarorom és akkor meg megszegem a „ jobbra nagyívben” szabályt. A másik gond, hogy az első két alkalommal is pontosan ezt tettem, hisz nem is foglalkoztam vele. Gyakorlatilag annyira kicsi felfestés, hogy olyan, mintha pl. buszoknak vagy valami más járműveknek lenne jelzés. Na és akkor senki nem említette meg, hogy te szerencsétlen…ne menj rá, mert itt ez rossz. Akkor nem volt  hiba? Csak most? Mert nincs más és gyorsan találjunk  már valamit?

És mellesleg van egy szabálykönyvem az összes útburkolati jellel. Tegnap már nagyítóval kerestem ezt a helyes ki jelet. Mondanom sem kell, nincs benne.

Szóval úgy döntöttem, meghajlok a Japán vizsgarendszer előtt, tudomásul veszem, kevés vagyok ide és továbbra is vezetek úgy, ahogy eddig….gyakorlatból és tapasztalatból. Ahogy elnézem itt Komatsuban az autósokat, azt hiszem nagyon jól teszem.

Más.

Manapság sokat járkálunk műszaki áruházakban. És most már elég alaposan nézelődünk is. Fúúúúú apáááám. Kész vagyok. Mire megjelenik  polcokon a legújabb kis elektronikai csoda (pl IPod Nano ...bah...) és eljátszogatom vele..mert persze mindenből van kint minta, amit ki lehet próbálni , addigra már ott figyel a hirdetés, mi jön ki nemsokára. A 3D-s TV-k csodaszépek. (Szemüveg+próba...isteni)

Aztán ott vannak (nem tudom, mi a neve) ezek a lapos monitorokba eldugott számítógépek. Istenem! Ott áll egy hatalmas, fehér, fektetett téglalap alakú, két ujjnyi vékony, csilli-villi monitor, előtte egy hasonló kivitelezésű klaviatúra és egy vezeték nélküli ufó kinézetű egér (persze kerestem rajta a gombot meg a középen lévő tekerő-izét……jaaa…érintős…hehe) és ebből kirakva 10 féle….mert már ez a megszokott….aki lecseréli otthon a házi számítógépét, az ilyenre cseréli.

De ami számomra a tegnapi nap fénypontja volt…….egy üzletben találtunk Ákossal egy digitális órát. Amolyan szekrényre rakhatót, ami időt mutat, meg ébreszt, stb. Ami érdekes volt benne, az a formája. Gyakorlatilag olyan volt, mint egy 25x12-es Ytong. De pontosan. Semmi kijelző, semmi gomb, csak hátul vezeték meg néhány tekerő cucc. És hol villogott a pontos idő? Hát elől….mintha rávetítenénk egy vetítővel a számokat. És közben meg átlátszottak a számok, semmi egyéb. Nem tudom, hogy, de még a fogása is Ytong-szerű volt.

 Valami eszméletlen volt. Kész vagyok. Csak nem olcsó :( Találtam egy hasonló képet a neten…na..valami ilyesmi, csak fehér  Ytong és jóval erőssebben világító zöld számok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://japanmelo.blog.hu/api/trackback/id/tr52370383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása