Jó dolgozni Japánban!??

Elsősorban, hogy ne kelljen egy nap mindenkinek mindent elmesélnem!

Friss topikok

  • ViriVirg: jaj nagyon nagyon örülök hogy tetszik (^w^) (2013.10.29. 23:52) Első munkanapom meg hasonlók
  • ViriVirg: Jaj de jó :) örülök hogy tetszett.. Sajnalom de nem volt túl sok időm tovabb irni pedig volt mit..... (2013.10.29. 23:44) Megint Japánban (VIRÁG)
  • lifelike: Folytatas???? (2013.06.16. 00:03) Gomen........
  • ViriVirg: ügyes vagy anyu :D d jövőre csak én írok XD najó írhatsz egy kicsit te is :) (2013.06.05. 11:15) Okaasan is Japánban!
  • Gedus: Hali. Örülök hogy újra él a blog, szeretem olvasgatni, várom a további írásokat. Balázs. (2012.08.07. 22:45) Újra él a blog!

Linkblog

HTML

 971140_10200902299832291_670122130_n.jpg

Futás, eső, Rigó úr :)

2010.04.29. 02:11 Korben Dallas

És igen!!!! Tegnap megtettem!!! Elmentem este futni a parkba!!!! Nem is tudom, hogy mi történt. Egyszer csak azt vettem észre, hogy öltözködöm. De most frankón! Nem csak úgy  elhatároztam, meg tervezgettem! De nem ám! Kimondtam, hogy elmegyek este futni. A következő emlékem már csak az, hogy keresem az mp4 lejátszót. Sajna lemerült. De még ez sem tántorított el. Telcsi, fülhallgató, cipő „oszt, go”.

Azért este, mert senki nincs már ilyenkor a környéken, szépen ki van világítva a járda. Hangulatos :) Édes leányzom meg kijött utánam biciklivel, és rótta velem a köröket. Teljesen fel vagyok dobva. ( JAJJ csak így maradjon! Mindig annyira lelkes vagyok…..az elején ….)

Na oksa. Ehhez a nagy lelkesedéshez egy ici-picit köze van annak, hogy voltam turiban, és felpróbáltam néhány nadrágot…….no comment

Amúgy kezd melegedni, jó idő van. Csak közben megjött az esős időszak is. Ez azt jelenti, hogy gyakorlatilag leszakad az ég, és akkora cseppekben esik az eső, mint egy jól megtermett borsószem. Persze nagy tócsákat és sártömeget nem látni. Valahogy elég profi módon vezetik el a csapadékot az utakról. Mondanom sem kell, mindenhol fedett csatornák és kb. méterenként egy egy kis nyílás, ahol be is folyhat a víz. Óóó….. és minő csoda! Minden út és járda a csatornák felé lejt. Egyébként az eső annyira megszokott lehet, hogy még ekkor is dolgoznak az építőmunkások :) Helyes kis esőkabát, sapka és mehet a munka.És itt azért esik „böcsülettel”!

Most tudtam meg egy érdekes dolgot. Nem igazán értettem, miért is nem látok az iskolánál szülőket és autóval hordott gyerekeket. Hát azért, mert itt egészen az ovitól a junior középsuliig nem szabad autóval hordani a srácokat. Állítólag mert nincs annyi dolguk még, könnyű a tanulnivaló. Majd amikor már a felsőbb sulikba kezdenek járni, akkor lehet. Ott több a tanulnivaló, így fáradtak, megérdemlik. Hmmm… És mi van azokkal, akik messze laknak? Na olyan nincs .Gyakorlatilag majdnem minden utcasarkon van egy ovi és egy iskola. Úgy oldják meg a szülők, hogy  közeli intézményekbe íratják be a gyerkekeiket. Persze mi gaidzsinok ,kivételezett helyzetben vagyunk :) Messzze lakunk, így ok. De csak azért, hogy ne nagyon különbözzünk ( hehe..ez vicces..na mindegy), én a közeli üzlet mögött rakom ki Somát és Virágot. Onnan meg besétálnak.

Na akkor most fotó Rigó úrról, ahogy megígértem. :)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://japanmelo.blog.hu/api/trackback/id/tr871960943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása