Jó dolgozni Japánban!??

Elsősorban, hogy ne kelljen egy nap mindenkinek mindent elmesélnem!

Friss topikok

  • ViriVirg: jaj nagyon nagyon örülök hogy tetszik (^w^) (2013.10.29. 23:52) Első munkanapom meg hasonlók
  • ViriVirg: Jaj de jó :) örülök hogy tetszett.. Sajnalom de nem volt túl sok időm tovabb irni pedig volt mit..... (2013.10.29. 23:44) Megint Japánban (VIRÁG)
  • lifelike: Folytatas???? (2013.06.16. 00:03) Gomen........
  • ViriVirg: ügyes vagy anyu :D d jövőre csak én írok XD najó írhatsz egy kicsit te is :) (2013.06.05. 11:15) Okaasan is Japánban!
  • Gedus: Hali. Örülök hogy újra él a blog, szeretem olvasgatni, várom a további írásokat. Balázs. (2012.08.07. 22:45) Újra él a blog!

Linkblog

HTML

 971140_10200902299832291_670122130_n.jpg

Nem csak nőknek....

2010.02.02. 03:22 Korben Dallas

Nos, a helyesbítés:

Van uszoda..állítólag hiperszuper, még trambulin is fel van szerelve.

A fürdő, amelyik nem koedukált, az azért nem, mert gyakorlatilag meztelenül használandó:) A családi persze nem.

(Azt hiszem itt jön az be, milyen szerencse, hogy a japánok diszkrétek. Ha betévednék egy ilyenbe, nem kell még 6 kezet növesztenem, hogy eltakarjam kisebb-NAGYOBB testi hibáimat :))

Meleg vizesek, vagyis helyenként inkább forró vizesek. Azt olvastam, hogy nagyon kellemes élmény, nem szabad kihagyni. Van szabadtéri és van épületben megépített. Van természetes vizes, van „csapvizes”. Ki milyet akar.

Egyet tuti ki fogunk próbálni!!!!

Más. NŐI SZAKASZ!

Csajoook! Őrület. Vettem a nehezebb napokon használandó kicsi hengeres dugót :D

Hááááát. Nem volt egyszerű. Ezer fajta. … természetesen mindegyik műanyag „felhelyezéstelősegítős”:) ……és kétezer fajta betét ……azt sem tudtam, hová kapjak.

Még kezdőknek való tampon, meg betét is kapható. Kamaszoknak…kislányoknak….több féle…Meg több fajta bugyi, ami a nappali és az éjszakai nehezebb napokra való. Kilógatva a mintaanyag. Puha, mint állat, vízvisszatartós. Vége a JAJJJ ÁÁÁTÁÁÁZTAAAAM kiabálásoknak. Gumírozott…varrások a megfelelő helyeken És mind szép, csinos. Van csipke, van sportos, van aranyos. ŐŐŐRLET. Csak azért nem visítottam, mert álltak mellettem. Inkább csak vettem egy tampont. Amit a pénztárnál diszkréten becsomagoltak egy barna papír zacsiba ..óóóóó..

Ha már bugyi. Kerestem tangát. Nincs. Ok..de az akkor hogy lehet, hogy egyik fiatal csajnál sem láttam a szűk nacin keresztül áttörő bugyi-bevágást, ami még két popsit csinál?

A megoldás….a tanga helyett van viszont olyan bugyi, ami hajszál vékony, puha és a lábrészénél nincs se varrás, se visszahajtás. Úgy néz ki, mintha csak egyszerűen kivágták volna az anyagból és kész. Marha klassz. Egészséges, szép és kééényelmeeees….lehet…mert még nem vettem. De ami késik, nem múlik!gy

Mi van még, ami nekünk való. Oh…kollagén ital. Mit nekem kozmetikus. Ide nekem egy kupica kollagén!!! Ezt a kozmetikai részlegnél láttam :)

Millió fajta sminkcucc…..krémek,,,azt sem tudom, mi mire való. Már csak ezért ráhajtok a nyelvre!!!! Ja és arcborotva. Nőknek. Mert állítólag sminkelés előtt még az apró pihéket is leszedik, hogy még tökéletesebb legyen a végtermék. Lehet, hogy ezt kihagyom….

Ennyi egyenlőre. Majd még körülnézek…..ezt rohanva láttam :)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://japanmelo.blog.hu/api/trackback/id/tr131721751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása