Jó dolgozni Japánban!??

Elsősorban, hogy ne kelljen egy nap mindenkinek mindent elmesélnem!

Friss topikok

  • ViriVirg: jaj nagyon nagyon örülök hogy tetszik (^w^) (2013.10.29. 23:52) Első munkanapom meg hasonlók
  • ViriVirg: Jaj de jó :) örülök hogy tetszett.. Sajnalom de nem volt túl sok időm tovabb irni pedig volt mit..... (2013.10.29. 23:44) Megint Japánban (VIRÁG)
  • lifelike: Folytatas???? (2013.06.16. 00:03) Gomen........
  • ViriVirg: ügyes vagy anyu :D d jövőre csak én írok XD najó írhatsz egy kicsit te is :) (2013.06.05. 11:15) Okaasan is Japánban!
  • Gedus: Hali. Örülök hogy újra él a blog, szeretem olvasgatni, várom a további írásokat. Balázs. (2012.08.07. 22:45) Újra él a blog!

Linkblog

HTML

 971140_10200902299832291_670122130_n.jpg

Szivárvány

2009.12.15. 02:31 Korben Dallas

Tegnap láttunk szivárványt. Hét szinűt…De most halál komolyan! Annyira gyönyörű és éles volt, hogy meg tudtam számolni. Hét színből állt!!! És teljes volt! Felette meg egy másik, de az jóval halványabban látszott. Szóval ilyen gyönyörűt még nem láttam!!

Sajnos nem volt nálam a digitális fényképező :(

Éppen hazafelé tartottunk egy használtcikkestől. Vagy nem is tudom, minek nevezzem. A magyarországi régiség bolt és a használtcikkes keveréke lehet. Van ott minden. Tradicionális régiség méregdrágán, és olcsón. Használt cikk olcsón, és méregdrágán. Szebbnél szebb és érdekesebbnél érdekesebb dolgok. Bútorok, ruhák, ékszerek, porcelánok, cipők, hangszerek…stb…szóval amolyan kincsesláda szerűség, ahol gyakorlatilag én egy napot el tudnék tölteni . Ja.Meg Viri is …hehe…. Ákos szerint az ár sok mindentől függ. Mert van olyan dolog, ami használt ugyan, de mivel nagyon ritka darab, így drága. De van olyan, ami tökre új, meg gyönyörű, de mivel máshol is van ilyen vagy hasonló, ezért olcsó.

Több ilyen üzlet is van.

Fúúú….. meg volt ott egy külön rész, ahol kimonókat, meg ehhez az életstílushoz tartozó kiegészítőket, meg anyagokat stb.. lehet venni. Bakker! Még tükör, és amolyan próbasarok-féleség is volt. Mintha csak arra várnánk, hogy betipegjen egy gésa, kiválassza az anyagot a kimonójához, azt rápróbálnák, lemérnék és elvinnék megvarrni neki. De most tényleg!

Mondjuk a kb. 1 hónap alatt láttam egy nőt  kimonóban, araszolva, kis ridikével a kezében. Az utcán. De nem volt nagyon kifestve, ám a haja szépen meg volt csinálva. Ami kicsi erős kontraszt volt, hogy eltipegett a parkolóba, beült egy Hondába, és elhajtott :D

Amúgy a fiatalok öltözködése olyan, mint bárhol máshol. És el kell ismernem, van stílusuk. Nekem legalább is nagyon tetszik. Majd sutyiban megpróbálok egyet-kettőt lefényképezni :)

Mondjuk abból a választékból, ami a ruhaüzletekben, boltokban található, nem csoda!!!!!

Jóóó…perszeeee… vannak azért elég gázosak, meg látszik kinek nincs pénze egyáltalán. De ami érdekes….egyetlen egy hajléktalant, vagy kéregetőt nem láttam. De egyet sem….vagy tényleg nincs, vagy ők dolgoznak a rizs földeken :D

Na de megyek…mennem kell a gyerekekért a suliba. Majd írok megint.

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://japanmelo.blog.hu/api/trackback/id/tr301598899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sekai 2009.12.15. 17:46:45

Konbanwa, nagyon tetszik a blogod :) ma találtam rá és 2óra alatt az összes posztot elolvastam! remélem továbbra is tartod a heti 1 posztot (vagy picikét még többet is írsz^^)mert ha az egyetemet elvégzem én is szeretnék kiköltözni Japánba úgyhogy ez a napló nekem pont kapóra jött :)
U.I.:mindenhova vigyél magaddal fényképező gépet :D
süti beállítások módosítása