Jó dolgozni Japánban!??

Elsősorban, hogy ne kelljen egy nap mindenkinek mindent elmesélnem!

Friss topikok

  • ViriVirg: jaj nagyon nagyon örülök hogy tetszik (^w^) (2013.10.29. 23:52) Első munkanapom meg hasonlók
  • ViriVirg: Jaj de jó :) örülök hogy tetszett.. Sajnalom de nem volt túl sok időm tovabb irni pedig volt mit..... (2013.10.29. 23:44) Megint Japánban (VIRÁG)
  • lifelike: Folytatas???? (2013.06.16. 00:03) Gomen........
  • ViriVirg: ügyes vagy anyu :D d jövőre csak én írok XD najó írhatsz egy kicsit te is :) (2013.06.05. 11:15) Okaasan is Japánban!
  • Gedus: Hali. Örülök hogy újra él a blog, szeretem olvasgatni, várom a további írásokat. Balázs. (2012.08.07. 22:45) Újra él a blog!

Linkblog

HTML

 971140_10200902299832291_670122130_n.jpg

Sport, tengerpart

2009.11.28. 03:01 Korben Dallas

Nagyon klassz helyen voltunk a héten. Vagyis helyeken.

Elmentünk egy 6 emeletes játék és sportcentrumba. Fúúúú. Még mindig sajog a térdem, akkorát estem a görkorival. Mert hogy aaaannyira biztos voltam benne, hogy remekül tudok görkorcsolyázni ( mert hát mit számít az, hogy 15 éves korom óta nem volt a lábamon ilyen…és hát valljuk be, az nem ma volt ), hogy eltelvén nagy önbizalmammal akkorákat estem, mint egy ló…..

Szóval baromi jó volt. 6 emeleten mindenféle sportolási lehetőség, és egy szint játékterem.

 

Görkoripálya, kismotor ( de tényleg kicsi…még Viri akkorának nézett ki rajta, mint Gulliver),

golfpálya, teniszpálya, golf-gyakorló, teniszgyakorló, baseballpálya. Kipróbáltam, egy gép adogatja a labdát. Még életemben nem volt a kezemben baseballütő. Jó…rendben…kérjünk előbb lassú labdákat. Hehehehe…..nem csak az, hogy majd leszakadt a karom, olyan nehéz volt az ütő, de megesküdtem rá, hogy nem dobott labdát a nyavajás gép. Ja…persze…dobott, csak a leglassúbb, is olyan gyors volt, hogy nem láttam :D Aztán rátapasztottam a szememet a lyukra…és vártam…a ledeken világító embereke, banyek, tényleg megmozdult, oszt már süvített is a laszti. Hm…… Nem tudom, mennyit dobott, talán 20-at? Fogalmam sincs. Nos. Hármat találtam el….. Azt hittem, kifordul a vállam.

Aztán van ott még pingpong is, meg az a rodeo-bika, vagy mi. Meg mindenféle gépek…a felé nem próbáltuk ki, pedig 3 órát voltunk ott.

 

 

A végén kaptunk ajándék zsetonokat, amivel lehetett a nyerőgépeken próbálkozni. Persze nem lettünk milliomosok. De most már értem, hogy válhat az ember a rabjává. Mindig csak egy hajszál választ el attól, hogy leessen az a szemét zseton…..de az a hajszál sajna mindig ott marad :D

Persze itt is elmentem wc-re..ez nálam, már szokás. LÁTNOM KELL!!!. Mert mindig döbbenek, hogy mindenhol milyen tiszta! Hát itt sem volt másképp.

Ja és ez az első alkalom itt a sportcentrumban fejenként átszámítva kb 3500 Ft-ból kijött. és ez is azért ennyi, mert akkor kaptuk meg a kártyáinkat is, és az is pénzbe kerül.

A következő négyünknek lesz kb ennyi.

Tegnap elmentünk két tengerpartra. Az egyik sziklás, a másik homokos. A sziklás van hozzánk közelebb. A gyerekeke alig tudtuk hazarángatni :) Azt hiszem, elég, ha majd a képek beszélnek róla…

Tengerparti séta előtt, délelőtt volt a gyerekeknek az első ismerkedő órájuk a nyelvsuliban.

Természetesen nagyon kedvesek tanárnők. Elmondták, hogy’s mint lesz az egész. Egy darabig csak 3 órájuk  lesz, amik között kb 10 perces szüneteket tartanak. Egy óra írás, egy a nyelvtan, és egy a matematika. Azt is felzárkóztatják. Sok dolgot ők máshogy tanulnak, de ahogy elnéztem a tankönyvet, amit mutattak, van amiben a mi tananyagunk előrébb van, van amiben nem, és van olyan, amit kicsit más módszerrel tanulnak. Ez jó, mert legalább egy feladat megoldását többféleképpen meg tudják közelíteni a későbbiekben.

A két tanár csak őket tanítja. INGYEN…ezt nem győzöm leírni, annyira  szokatlan számomra! Meg az is, hogy mire mi odamentünk, kinyomtatott anyagaik voltak, amiben egy csomó mindent lefordítottak magyarra. Főleg a fontosabb szavakat, kifejezéseket, amik kellenek a tanításhoz. FELKÉSZÜLTEK MAGYARBÓL . ŐRÜLET!!!!!!!!

Hétfőn kezdődik igazán az egész.

Hát ennyit mára…

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://japanmelo.blog.hu/api/trackback/id/tr601557842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása