Jó dolgozni Japánban!??

Elsősorban, hogy ne kelljen egy nap mindenkinek mindent elmesélnem!

Friss topikok

  • ViriVirg: jaj nagyon nagyon örülök hogy tetszik (^w^) (2013.10.29. 23:52) Első munkanapom meg hasonlók
  • ViriVirg: Jaj de jó :) örülök hogy tetszett.. Sajnalom de nem volt túl sok időm tovabb irni pedig volt mit..... (2013.10.29. 23:44) Megint Japánban (VIRÁG)
  • lifelike: Folytatas???? (2013.06.16. 00:03) Gomen........
  • ViriVirg: ügyes vagy anyu :D d jövőre csak én írok XD najó írhatsz egy kicsit te is :) (2013.06.05. 11:15) Okaasan is Japánban!
  • Gedus: Hali. Örülök hogy újra él a blog, szeretem olvasgatni, várom a további írásokat. Balázs. (2012.08.07. 22:45) Újra él a blog!

Linkblog

HTML

 971140_10200902299832291_670122130_n.jpg

A legnagyobb!?

2008.06.08. 15:51 Korben Dallas

A héten, gondoltam kipróbálom és utalok haza egy kis pénzt. Egyik ebédidőben kiugrottam a közelben lévő postára, mely bank is egyben, talán az a különbség, hogy a JpBank a világ legnagyobb magánkézben lévő bankja, 3.5 billió ¥ (5.25 billió forint) alaptőkével.
Mivel mindent tudtam már, például, hogy mennyi az átutalás díja, teljesen magabiztos voltam. Le is irattam Japánul a kollégámmal, hogy mit szeretnék, amit elegánsan oda is csúsztattam az ügyintézőnek, fel is vidult tőle! Előtte láttam, hogy tolták egymást előre, nehogy angolul kelljen beszélni.
Mindent értettek is, előkerült  egy tájékoztató füzet (erről majd késöbb), meg a papír amit ki kell tölteni.
Nézem, nézem... hát erre hova kell írnom az otthoni számlaszámot? Sehová, mondják nagy örömmel,  mert a postás címre viszi ki a pénzt! Mondom az nem jó, mert a számlámra szeretném (ugyanis akkor az átváltás deviza, ami 7 forinttal mindig jobb a valutánál). Na ekkor került elő a  kilenc nyelven íródott kis füzet, és mutatják Magyarországra csak így lehet. Hát akkor "sorry", és húztam vissza ebédelni!
Ebéd közben jobban átnéztem a füzetet.
Első meglepetés: románul is benne van az infó.
Második, talán már nem is meglepő: Szlovákiába, Csehországba és Romániába, (mivel gondolom  fejlettebbek) nem csak ez az egy módja van a pénz eljutásának, hanem lehet még postaszámlára, illetve bankszámlára küldeni a pénzt.
Nem röhej, a Szlovák és a Román Otp-be tudnék utalni, csak a Magyarba nem... hát erről ennyit.

Most Zsolt barátom kommentjére had reflektáljak. A gps tényleg jó dolog, van itt is, nem is veszik ki az autóból. Egyébként  néha úgy mennek be a boltba vásárolni, hogy járó motorral ott hagyják a kocsijukat, és az sem meglepő ha ott marad az első ülésen a tulaj táskája / retikülje.
Na de vissza az eredeti témához. Tegyük fel van a kocsiban gps, és átállítom angolra.
Eddig jó, ez a Nata-dera templom címe, ezt kéne beírnom:
〒923-0336 石川県小松市那谷町ユ122
Nem is gondolkozom gps vételén!
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://japanmelo.blog.hu/api/trackback/id/tr32509768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása