Jó dolgozni Japánban!??

Elsősorban, hogy ne kelljen egy nap mindenkinek mindent elmesélnem!

Friss topikok

  • ViriVirg: jaj nagyon nagyon örülök hogy tetszik (^w^) (2013.10.29. 23:52) Első munkanapom meg hasonlók
  • ViriVirg: Jaj de jó :) örülök hogy tetszett.. Sajnalom de nem volt túl sok időm tovabb irni pedig volt mit..... (2013.10.29. 23:44) Megint Japánban (VIRÁG)
  • lifelike: Folytatas???? (2013.06.16. 00:03) Gomen........
  • ViriVirg: ügyes vagy anyu :D d jövőre csak én írok XD najó írhatsz egy kicsit te is :) (2013.06.05. 11:15) Okaasan is Japánban!
  • Gedus: Hali. Örülök hogy újra él a blog, szeretem olvasgatni, várom a további írásokat. Balázs. (2012.08.07. 22:45) Újra él a blog!

Linkblog

HTML

 971140_10200902299832291_670122130_n.jpg

Japánba megyek

2008.05.12. 11:29 Korben Dallas

2008.04.30.

A mai napon a munka a szokásosan telt, bár délelött a lépcsőfordulóban megállított egy 35 körüli (bár nem könnyű eldönteni) nő, és megkérdezte honnan jöttem. Amikor mondtam neki, hogy Magyarországról, nagyon felvidult, mivel az apósa Szentendrén lakik. Mondta, hogy volt Esztergomban, meg kérdezte én melyik városban lakok. Nagyjából el is mondtam. Aztán megkérdezte a nevemet, meg  hogy mi a víz, és a köszönöm magyarul. Ezeket le is írta, és búcsuzóul adott egy kávés cukrot. Délben szólt a Peter, hogy tankoljam tele az autót, mert holnaptól megemelik 30 ¥-nel a benzin árát, így egy liter már 160 ¥ azaz 240 forint lesz. Gyorsan el is mentem, mert előző este is tele voltak a kutak. A tankolás a szokásosan zajlott, egy ember tankol, a másik benyújt egy kisméretű fehér törölközőt, hogy letörölhessem a műszerfalat, míg a harmadik az összes ablakot letörli. Utána már csak egy aláírás, mivel a benzint a cég fizeti és kész. Hazafelé betértem a közértbe és vettem két adag kaját,dobozban körettel. A boltnak saját konyhája van és ott készítenek frissen mindent. Ilyenkor némelyiket jobb áron meg lehet venni. Vagy rajta van, hogy mennyi %-kal olcsóbb, a másik variáció meg az, hogy egy kerül … ¥-be, de ha hármat vagy négyet veszel 1000 ¥-ért odaadják. Persze lehet az étel különböző is, csak ugyan az a matrica legyen rajta.


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://japanmelo.blog.hu/api/trackback/id/tr1464748

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása