Jó dolgozni Japánban!??

Elsősorban, hogy ne kelljen egy nap mindenkinek mindent elmesélnem!

Friss topikok

  • ViriVirg: jaj nagyon nagyon örülök hogy tetszik (^w^) (2013.10.29. 23:52) Első munkanapom meg hasonlók
  • ViriVirg: Jaj de jó :) örülök hogy tetszett.. Sajnalom de nem volt túl sok időm tovabb irni pedig volt mit..... (2013.10.29. 23:44) Megint Japánban (VIRÁG)
  • lifelike: Folytatas???? (2013.06.16. 00:03) Gomen........
  • ViriVirg: ügyes vagy anyu :D d jövőre csak én írok XD najó írhatsz egy kicsit te is :) (2013.06.05. 11:15) Okaasan is Japánban!
  • Gedus: Hali. Örülök hogy újra él a blog, szeretem olvasgatni, várom a további írásokat. Balázs. (2012.08.07. 22:45) Újra él a blog!

Linkblog

HTML

 971140_10200902299832291_670122130_n.jpg

Unalom a köbön...

2010.07.03. 18:24 Korben Dallas

Azért ritkultak a bejegyzéseim, mert ebben a gatya időben nem sok minden történt. (Mert nekem "gatya idő" a meleg, 100% párás levegő.) Leszámítva azt, hogy tegnap megint majdnem frászt kaptam. Hát persze, hogy a közlekedésről beszélek!

Mert ugye , miért is NE közlekedjen valaki gyalogosan pontosan OTT, ahol az autók járnak? És hát ugye miért is NE nézzen körül, mielőtt kijön a a mellékutcából. És miért is NE az út közepén haladjon a kereszteződésig, hogy ott aztán megálljon PONTOSAN középen? Továbbá miért is NE folytassa jól kitaposott útját  a kétsávos úttesten át a túloldalra? A többit nem láttam, innen már kiszabadultam fogságomból, és igyekezhettem tovább az autóknak fenntartott úttesten. AZ AUTÓKNAK FENNTARTOTT helyen!!!!!!

Azt kell, hogy mondjam, tévedtem. Nem azért haladnak itt a gépjárművel lassan, mert nem akarják megszegni a szabályokat. Hanem inkább a saját védelmük érdekében. Én is ezt teszem.

Mi is történt még....hm....

Ja, megvan!

Egyik reggel sikerült beszaladnom az oroszlán barlangjába. Történt ugyanis, hogy remekül elaludtam. Általában reggel 7:50 körül szoktunk indulni suliba. Na én 7:46 - kor keltem. Sprint át a gyerekekhez, gyakorlatilag rájuk hoztam a frászt. Olyannyira, hogy néma csendben és mindenféle beszólás, nyavajgás nélkül pontosan 7:52-re felöltözve, megmosakodva a kocsiban ültünk. Nem rossz, mi? :D Persze reggelire már nem volt idő, így nem átgondolva az egészet megálltam a legközelebbi konbininél és beszaladtam valami péksütiért. Gondoltam, majd a kocsiban útközben megeszik. Ja. Na akkor ijedtem meg, amikor már bent voltam. Elfelejtettem ugyanis, hogy pont ilyenkor érkezik be egy vonat,amiről rengeteg japán lány és fiú száll le. Amolyan 16-18 éves formák. És persze hogy a legközelebb eső konbinit szokták megcélozni.  Na ha láttatok már ennyi csacsogó fiatalt egyszerre megnémulni, akkor elképzelhetitek. Az összes fekete szem rám szegeződött, követték a vonulásomat a pultig. MINDANNYIAN! Aztán amikor már hozzászoktak, hogy tényleg egy gaidzsin tartózkodik ugyanott ahol ők  szépen elkezdtek arrafelé szállingózni, ahol én próbáltam kifizetni a szerzett árut. Hát próbáljon meg mindenki úgy fizetni, hogy közben 10 cm-ről bámulnak az arcába. Kissé zavarban voltam. Persze, hogy leejtettem az aprót, és majdnem ott hagytam a szajrét is. A pénztáros mosolygott, és sűrű "gomenasai" mellett magyarázta, hogy ők még gyerekek, nem sok világos szemű és fehér bőrű külföldit látnak a városban.  Remek. Kis város (jóó, nagyobb mint Érd, de itt kicsi), itt még kicsit szokják.

Na de mondd, URAM, meddig még ?!!!!!! :D :D :D

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://japanmelo.blog.hu/api/trackback/id/tr752127463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása