Jó dolgozni Japánban!??

Elsősorban, hogy ne kelljen egy nap mindenkinek mindent elmesélnem!

Friss topikok

  • ViriVirg: jaj nagyon nagyon örülök hogy tetszik (^w^) (2013.10.29. 23:52) Első munkanapom meg hasonlók
  • ViriVirg: Jaj de jó :) örülök hogy tetszett.. Sajnalom de nem volt túl sok időm tovabb irni pedig volt mit..... (2013.10.29. 23:44) Megint Japánban (VIRÁG)
  • lifelike: Folytatas???? (2013.06.16. 00:03) Gomen........
  • ViriVirg: ügyes vagy anyu :D d jövőre csak én írok XD najó írhatsz egy kicsit te is :) (2013.06.05. 11:15) Okaasan is Japánban!
  • Gedus: Hali. Örülök hogy újra él a blog, szeretem olvasgatni, várom a további írásokat. Balázs. (2012.08.07. 22:45) Újra él a blog!

Linkblog

HTML

 971140_10200902299832291_670122130_n.jpg

A szépség relatív

2010.06.22. 16:21 Korben Dallas

Lementünk hétvégén az egyik tengerpartra. Lehet hogy rosszat választottunk, mert a meleg ellenére egy horgászon kívül senkit nem láttunk. Oké. Azt értem, hogy itt nagyon erős a sugárzás még felhős időben is. Na de remek naptejeket lehet kapni….UV sugárzástól megvédő ruhákat lehet kapni…..napernyőket, sátrakat lehet kapni. Meleg van. Akkor most mi van? Jaja. Úszni sem igazán szeretnek. Állítólag a nagy átlag nem is tud. NA DE KÖNYÖRGÖM! Ez  egy szigetország!!!!! Mi, befészkelve a Kárpát-medence közepébe egy kicsi és egy aprócska tavacskával (és sok-sok icipicivel:DD), szóval mi meg úszunk mint hal a vízben?

Mindenesetre kiábrándító. Talán ha vége a monszunnak, akkor talán megváltozik. Vagy megnézzük a  többi partot, hátha ez pont a leggagyibb, csak én még nem tudom.

Mondjuk ha jobban belegondolok ,ez az időjárás elég fojtogató. A párától nagyon fáradtnak érzi magát az ember. Lehet ezért.  Meg árnyék se sok van. És a japánok nem nagyon napoznak. Na mindegy. Még csak június közepe van.

Sok mindenről nem tudok beszámolni, mert nem igazán történt semmi. Csak annyi, hogy drága párom hazament 3 hétre szabira. Én meg itt maradtam a gyerekekkel, mert még tart a suli. Őt meg pont akkor nem engedik el, amikor mi megyünk haza. Ez van. Úgyhogy elvagyunk, naponta megyek teknőst etetni. De csak azért, mert Peter barátunk is hazalátogatott Angliába és nem vettem volna a szívemre, ha éhen halna közben a házi kedvence.

Jaj. Ezt nem is meséltem még. Mert még mindig kicsit zavarban vagyok…

Még a múlt héten bementünk a 100 yenesbe vásárolni. Sokat járunk ide, de ezt a lányt még nem láttam itt. Szóval odaállunk a pénztárhoz. Ott áll szemben a lány. Ránézek, baromi szép volt. Mondtam is az Ákosnak, hogy ez a csajszi nagyon szép. Gyönyörű a bőre, szépek a vonásai. Erre egyszer csak azt veszem észre, hogy zavartan nézeget ENGEM, majd széles vigyorral odafordul az Ákoshoz, és közli rám mutatva, hogy ….idézek: „…Sugoi!! Kirei desu, ne!?.....”  Kb. lefordítva: Nagyszerű!!! Szép, ugye?

Nos. Mivel ehhez nem vagyok hozzászokva, hát rendesen elvörösödtem. Ez meg csak mosolyogva nézeget tovább. Még a pénztárcát is alig bírtam kinyitni. Eleinte gondolkoztam rajta, mi volt ez? Csak amolyan vevőcsalogató szitu volt? Az nem lehet, túl szégyenlősek hozzá. Akkor tényleg annak látott, mert annyira más vagyok? Az sem lehet, van tükröm. A harmadik lehetőséget is végiggondoltam, majd nagyon gyorsan ki is zártam. De valamiért csak ez maradt meg bennem . Így hát…na …azóta nem jártam arra.:)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://japanmelo.blog.hu/api/trackback/id/tr252101307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása