Jó dolgozni Japánban!??

Elsősorban, hogy ne kelljen egy nap mindenkinek mindent elmesélnem!

Friss topikok

  • ViriVirg: jaj nagyon nagyon örülök hogy tetszik (^w^) (2013.10.29. 23:52) Első munkanapom meg hasonlók
  • ViriVirg: Jaj de jó :) örülök hogy tetszett.. Sajnalom de nem volt túl sok időm tovabb irni pedig volt mit..... (2013.10.29. 23:44) Megint Japánban (VIRÁG)
  • lifelike: Folytatas???? (2013.06.16. 00:03) Gomen........
  • ViriVirg: ügyes vagy anyu :D d jövőre csak én írok XD najó írhatsz egy kicsit te is :) (2013.06.05. 11:15) Okaasan is Japánban!
  • Gedus: Hali. Örülök hogy újra él a blog, szeretem olvasgatni, várom a további írásokat. Balázs. (2012.08.07. 22:45) Újra él a blog!

Linkblog

HTML

 971140_10200902299832291_670122130_n.jpg

Nyelviskola és egy picike bankfiók.....

2009.12.01. 01:54 Korben Dallas

Gyönyörű az idő. 18 C°. Mármint ezt nem mindenki osztja kis családomban. Kislányom  a hónak drukkol :)

Mert szerinte a karácsonyhoz az dukál. ÉS MENNYIRE IGAZA VAN!!!!!!!!!!!

Remélem azért addig esik egy kicsi. De csak decemberben. Addig legyen csak ilyen idő.

Tegnap vittem el a gyerekeket a nyelv suliba. Ez már frankó tanítási nap volt.

Odaértünk, cipőt váltottak, mert ahogy sok hasonló helyre, ide sem szabad bemenni utcai cipővel. Vagy hozol papucsot, vagy felveszed az egyen-csúszkát ( mert csúszik ám!!!).

Egyébként ez is jellemző Japánra. A lakásokban is úgy van, hogy amikor belépsz, az előszoba vagy belépő kb. 10 cm-el lejjebb van, mint a lakás szintje. Majdhogynem jelzés értékű. Vagyis itt állj meg, vedd le a cipőd, ne hozd be az utca mocskát a tiszta lakásba, ahol mi meztelen, vagy zoknis talppal járkálunk!! ISTENEM!! Hogy én mennyit küzdöttem otthon, hogy akinek ez nem természetes, azt finoman rávezessem erre, amikor belép a mi otthonunkba! Finoman! Mert van aki ezen halálosan megsértődik. Ja…..azon, hogy amikor bejön a piszkos cipőjével..(bezonyám!!!!!! mert nem csak a sár a piszok!!!!),  és behozza azt a port, ami éppen át van itatva valamelyik utcán pisikélő macska megszáradt húgyával  (elnézést!), akkor miután elmegy, nekem újfent fel kell mosnom, mert mi nem szeretünk ilyen fincsi mocsokban fetrengeni…..igen….én szeretek a földön ülni…meg a gyerekek is szeretnek ott játszani….. Na de megint elkalandoztam :)

Tehát ott tartottam, hogy  gyerekek cipőcseréje, aztán kézfertőtlenítés.

Elbúcsúzás, és mentek is fel az emeletre. Érdekes módon nem volt semmi para. Csak én paráztam egészen 11:20-ig. Hogy vajon hogy élték meg?

Mondanom sem kell, teljesen feleslegesen, Gyakorlatilag azt mondták, kár hogy vége volt, mert nagyon …idézek..” baró volt”. És hogy akkor mostantól ugye minden nap kell jönni. ŐŐŐŐŐŐŐ…TESSÉÉÉK????

A kamaszodó gyerekeim nyelv suliba AKARNAK járni?  Hát ezt is megéltük. Állítólag nagyon aranyos a tanár, és amikor valamit tudtak, nagyon örült, és megtapsolta őket.

Ha valami nem, addig próbálta, meg ismételték, amíg nem ment. És amikor ment, megint taps. Hmmmm…. Lehet, hogy a motiváció mégiscsak többet ér, mint a fenyegetés? Náluk legalább is ez jön be.

Más.

Ma láttam egy parkot. Jujjjj…..holnap fotózok, becsszó!!!!! Meg láttam leander fákat. FÁKAT. LEANDER FÁKAT! Azt hiszem….majd nyáron kiderül, ha virágzik :D

És voltunk bankban is. Egy fürdő faluban.

Kicsi falu, kicsi bank. NAGY SZOLGÁLTATÁS. Ákos  amióta Japánban van, itt összesen 3x utalt pénzt, nekem. Most, hogy megint betévedtünk ide, utalni , készült, hogy elővegye az előző utalásról a formanyomtatványt mintának, hogy könnyebben ki tudja tölteni a mostanit.

Erre a nő ránézett, és mondta, pill. várjon. Elszaladt, és visszatért 5 db papírral. Ilyen utalásossal. Ja. Csak ezek már előre ki voltak töltve géppel. Rajta az Ákos adatai, meg az otthoni számlaszámunk, meg a nevem. Csak az összeget, meg a dátumot kellett kitölteni. Azt hittem leesek a székről. Itt utalt az Ákos 3 x ugyanarra a bankszámlaszámra. Ugyan nincs neki itt semmi számlaszáma, vagy hasonló. Csak bejött az utcáról kp.-t utalni. És úgy gondolták, talán 4x-re is be fog menni, és ugyanide utal még. Hát töltsünk ki neki előre ilyet, ne szenvedjen szegény, had haladjon a dolog. MICSODA?????  Megint tanultam valamit. Ennyit a Magyar bankokról és a szolgáltatásaikról…… Vagy hívjam inkább őket uzsorásoknak?

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://japanmelo.blog.hu/api/trackback/id/tr961565465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása