Jó dolgozni Japánban!??

Elsősorban, hogy ne kelljen egy nap mindenkinek mindent elmesélnem!

Friss topikok

  • ViriVirg: jaj nagyon nagyon örülök hogy tetszik (^w^) (2013.10.29. 23:52) Első munkanapom meg hasonlók
  • ViriVirg: Jaj de jó :) örülök hogy tetszett.. Sajnalom de nem volt túl sok időm tovabb irni pedig volt mit..... (2013.10.29. 23:44) Megint Japánban (VIRÁG)
  • lifelike: Folytatas???? (2013.06.16. 00:03) Gomen........
  • ViriVirg: ügyes vagy anyu :D d jövőre csak én írok XD najó írhatsz egy kicsit te is :) (2013.06.05. 11:15) Okaasan is Japánban!
  • Gedus: Hali. Örülök hogy újra él a blog, szeretem olvasgatni, várom a további írásokat. Balázs. (2012.08.07. 22:45) Újra él a blog!

Linkblog

HTML

 971140_10200902299832291_670122130_n.jpg

Japánba megyek

2008.05.12. 11:32 Korben Dallas


2009.05.01-02.

 Ezen a két napon szabadságon voltam, mostam, takarítottam, felfedeztem a környéket, megnéztem a tengert, bár az időjárás nem volt valami fényes. Nem is tudom, hogy tiszta időben látni-e a kínai partot, hát most nem láttam semmit.
A mosásról:
A mai mosás sem sikerült szerintem valami jól, van már olyan póló, amit harmadszor teszek vissza. Ugyanis a mosógépem (én inkább öblögetőgépnek nevezném) hidegvizes, és már minden praktikát kipróbáltam, de az első nap leevett pólómból nem jön ki a zsírfolt. A gépet a programozásnál le is fényképeztem, (kanjival van minden rajta) és holnap  majd megkérdezem, hogy biztos jól csinálok-e mindent. Addig is gondoltam veszek egy körömkefét és majd azzal, de a hagyományos, otthon kapható körömkefe itt nincs, csak olyan aminek az egyik oldalán “repedtsarokgyalulókő” van, amitől ha megérintem borsózik a hátam. Végén az egyik drogériában találtam olyat ami valami gyökérből van… fú mondom ez nagyon király, evvel aztán minden kosszal elbánok! Hát el is, csak az azt követő tíz percben a pólóba akadt gyökérdarabokat próbáltam kivarázsolni. Mert ez a kefe olyan, mintha egy üvegmosót készítettek volna nagyon sűrűre  nyél nélkül, és U alakura hajtották.
Nagy szerencsémre költözik alattam a lakó, mivel egy sarokkal odébb most adtak át egy új apartmanházat. Az ember nem tudta még egyszer sem úgy becsukni az ajtaját, hogy az én padlóm ne remegett volna. Úgyhogy HURRÁ!!! Legalább tudom mikor van tényleg földrengés. Az első héten volt is egy… már pont feküdtem az “ágyban”, amikor éreztem, hogy egy hatalmasat korgott a hasam. Azt kicsit elgondolkodtam: -hoppá ez kívülről korgott! A másodiknál már biztos voltam, hogy ez földrengés. Még otthon felvilágosítottak, az igazán nagy rengéseknél már a japánok is sikoltoznak. Füleltem egy kicsit… nincs sikoly, aludhatok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://japanmelo.blog.hu/api/trackback/id/tr77464753

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása